Opavsko - využití tématu v integrované výuce – Vladimíra KUDĚLÁSKOVÁ
Vladimíra KUDĚLÁSKOVÁ
Diplomová práce
Opavsko - využití tématu v integrované výuce
Opava aera - use this thema in integrated education
Anotace:
Společnost se mění, my se měníme i naše škola se musí měnit, podle potřeb nás všech. A jak se tak život žene nad námi se všemi svými mnohočetnými a složitými změnami v každodenním životě, my dál předáváme našim žákům spíše obsah zašlých časů než to, co budou potřebovat pro přežití, pro úspěšné zvládání běžného denního života v jednadvacátém století. Je třeba hledat nové metody, obměňovat a přizpůsobovat …víceAbstract:
The society is changing. And as we are changing the school must also change to follow our needs. The life goes by with its colourful and complicated changes. We teach our students only the echo of the old times rather then what they will nee to survive to be succesful in everyday life of 21st century. For recent students it's necessary to seek new methods, vary and adjust older ones. We should lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2009
Zveřejnit od: 1. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Helena Šimíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDĚLÁSKOVÁ, Vladimíra. Opavsko - využití tématu v integrované výuce. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková