Role sociálních sítí v komunikačním mixu – Bc. Miloslava Vomočilová Kuncová
Bc. Miloslava Vomočilová Kuncová
Diplomová práce
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
The Role of Social Networks in the Communications Mix
Anotace:
Hlavním cílem práce je zhodnotit úspěšnost vybraných kampaní na sociálních sítích, které jsou využívány v rámci propagace konkrétní webové stránky (blogu) a komunikace s jejími čtenáři. Dílčím cílem práce je identifikovat významné sociální sítě jako vhodné nástroje komunikačního mixu, které lze v České republice využít pro úspěšnou prezentaci firmy, značky nebo produktu. V teoretické části práce jsou …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the success of the selected campaigns on various social networks, which are used to promote specific website (blog) and for communication with its readers. The next aim of the thesis is to identify major social networks as a communication tool, which can be used for succesfull promotion of the company, brand or product in the Czech Republic. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bq62e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek