Profil společnosti na sociálních sítích – Šimon Fryček
Šimon Fryček
Bakalářská práce
Profil společnosti na sociálních sítích
Company profile on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se bude zaobírat problematikou marketingu společnosti, konkrétně na sociálních sítích. Představí dostupná média, na kterých mohou firmy marketingově komunikovat, a dané eventuality společně srovná. Krátce také nastíníme technickou stránku sociálních sítí (z pohledu IT vývojáře). Čtenáři poskytne komplexní přehled možností a nástrojů, které lze při této formě komunikace využít. Součástí …víceAbstract:
The bachelor thesis will deal with the issue of company marketing, specifically on social networks. It will present the available media on which companies can communicate in marketing and compare the eventualities together. We will also briefly outline the technical side of social networks (from the point of view of an IT developer). It will provide readers with a comprehensive overview of the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Ivan Hrbek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva