Význam a využití pohádek v předškolním věku – Marta KOPŘIVOVÁ
Marta KOPŘIVOVÁ
Bakalářská práce
Význam a využití pohádek v předškolním věku
The meaning and use of fairy tales in pre-school age
Anotace:
Anotace Bakalářská práce s názvem ?Význam a využití pohádek v předškolním věku? se zabývá způsobem, jak pracovat s pohádkou v mateřské škole a jejím významem pro výchovu a vzdělávání dětí v předškolním věku. Náplní teoretické části je pohled do historie pohádky, rozdělení pohádek podle druhu, znaky pohádek, jejich dělení a vliv pohádek na vývoj dítěte předškolního věku. Je zaměřená také na využití …víceAbstract:
Bachelor thesis called ?Importance and use of tales in preschool age? shows ways of use of tales and stories in kindergartens and their importance for children education in preschool age. The theoretical part of this thesis introduces the history of tales, general categorization, categorization by kind, characteristic signs and the influence on children. This part is also focused on use of tales within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jan Tlustý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPŘIVOVÁ, Marta. Význam a využití pohádek v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ