Zdeňka Fialová

Master's thesis

Segmentace trhu pleťové kosmetiky

Segmentation of the facial care market
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je objevení nejvýznamnějších diferencí nebo podobností ve spotřebním chování uživatelů pleťových krémů. Na základě těchto zjištěných diferencí nebo podobností nalézt, popsat a rozvíjet segmenty spotřebitelů. Dalším důležitým cílem je vypracovat marketingová doporučení pro jednotlivé segmenty. Praktická část práce obsahuje popsání a vysvětlení procesu segmentace. Analytická …more
Abstract:
The main goal of the Master's Thesis is to discover significant differences in consumers' behaviour. Based on these differences it determinates and describes the segmenents of consumers. An important goal is to design marketing strategies for these segments as well. The theoretical part of the thesis includes the explanation of the segmentation process. The analytical part covers the characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2011
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23408