Zdeňka Fialová
Master's thesis
Segmentace trhu pleťové kosmetiky
Segmentation of the facial care market
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je objevení nejvýznamnějších diferencí nebo podobností ve spotřebním chování uživatelů pleťových krémů. Na základě těchto zjištěných diferencí nebo podobností nalézt, popsat a rozvíjet segmenty spotřebitelů. Dalším důležitým cílem je vypracovat marketingová doporučení pro jednotlivé segmenty. Praktická část práce obsahuje popsání a vysvětlení procesu segmentace. Analytická …moreAbstract:
The main goal of the Master's Thesis is to discover significant differences in consumers' behaviour. Based on these differences it determinates and describes the segmenents of consumers. An important goal is to design marketing strategies for these segments as well. The theoretical part of the thesis includes the explanation of the segmentation process. The analytical part covers the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23408
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2011
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23408
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar