Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu – Lea Kuchařová
Lea Kuchařová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
Customer Satisfaction Measurement of Company on B2B Market
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku měření spokojenosti zákazníků na business trzích. Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků konkrétní firmy na B2B trhu, která poskytuje logistické a spediční služby v oblasti mezinárodní a tuzemské přepravy. Toto měření bylo zacíleno na dvě oblasti, kterými jsou spokojenost s úrovní a nabídkou poskytovaných služeb a spokojenost s komunikací se zákazníky …víceAbstract:
The bachelor thesis is dealing with measurement customer´s satisfaction on business markets. The aim of the thesis is to measure customer´s satisfaction of the one real company on B2B market, which provides logistic and haulage services for? inland and abroad transport. The measuring was focused on two fields: the satisfaction with the offer and quality of the services and the satisfaction with communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Využití komunikačních nástrojů v B2B segmentu firmy Pekařství Křižák s.r.o.
Anna Křižáková -
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Veronika Jakubová -
Návrh marketingové komunikace vybrané firmy
Kristýna Cmielová -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Klára Jarošová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Analýza marketingové komunikace společnosti na trhu módy
Iva Bialasová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová