Bc. Veronika Kozlíková

Diplomová práce

Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi

Modern Application of Marketing Communication in Business Practice
Anotace:
Marketingová komunikace je jedním z nejdůležitějších nástrojů v rámci marketingové strategie podniku. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších a nejviditelnějších složek marketingového mixu, a proto je důležité, aby si podnik zvolil vhodnou strategii, a tu v praxi využil k účinné komunikaci s trhem. V diplomové práci nejprve vymezíme základní pojmy týkající se marketingové komunikace, kde popíšeme jak tradiční …více
Abstract:
Marketing communication is one of the most important tools of the business marketing strategy. It's one of the most important and most visible elements of the marketing mix, therefore it's important for the business to choose an appropriate strategy to employ as part of an effective market communication. In the thesis, we'll first define the general terms of marketing communication, describing both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní