Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi – Bc. Veronika Kozlíková
Bc. Veronika Kozlíková
Diplomová práce
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Modern Application of Marketing Communication in Business Practice
Anotace:
Marketingová komunikace je jedním z nejdůležitějších nástrojů v rámci marketingové strategie podniku. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších a nejviditelnějších složek marketingového mixu, a proto je důležité, aby si podnik zvolil vhodnou strategii, a tu v praxi využil k účinné komunikaci s trhem. V diplomové práci nejprve vymezíme základní pojmy týkající se marketingové komunikace, kde popíšeme jak tradiční …víceAbstract:
Marketing communication is one of the most important tools of the business marketing strategy. It's one of the most important and most visible elements of the marketing mix, therefore it's important for the business to choose an appropriate strategy to employ as part of an effective market communication. In the thesis, we'll first define the general terms of marketing communication, describing both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ynji7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev