Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi – Bc. Veronika Kozlíková
Bc. Veronika Kozlíková
Master's thesis
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Modern Application of Marketing Communication in Business Practice
Abstract:
Marketingová komunikace je jedním z nejdůležitějších nástrojů v rámci marketingové strategie podniku. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších a nejviditelnějších složek marketingového mixu, a proto je důležité, aby si podnik zvolil vhodnou strategii, a tu v praxi využil k účinné komunikaci s trhem. V diplomové práci nejprve vymezíme základní pojmy týkající se marketingové komunikace, kde popíšeme jak tradiční …moreAbstract:
Marketing communication is one of the most important tools of the business marketing strategy. It's one of the most important and most visible elements of the marketing mix, therefore it's important for the business to choose an appropriate strategy to employ as part of an effective market communication. In the thesis, we'll first define the general terms of marketing communication, describing both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ynji7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev