Bc. Veronika Kozlíková

Master's thesis

Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi

Modern Application of Marketing Communication in Business Practice
Abstract:
Marketingová komunikace je jedním z nejdůležitějších nástrojů v rámci marketingové strategie podniku. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších a nejviditelnějších složek marketingového mixu, a proto je důležité, aby si podnik zvolil vhodnou strategii, a tu v praxi využil k účinné komunikaci s trhem. V diplomové práci nejprve vymezíme základní pojmy týkající se marketingové komunikace, kde popíšeme jak tradiční …more
Abstract:
Marketing communication is one of the most important tools of the business marketing strategy. It's one of the most important and most visible elements of the marketing mix, therefore it's important for the business to choose an appropriate strategy to employ as part of an effective market communication. In the thesis, we'll first define the general terms of marketing communication, describing both …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní