Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh – Mgr. Ing. Denisa Lobová
Mgr. Ing. Denisa Lobová
Diplomová práce
Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh
Development of communication strategy for a company entering a market
Anotace:
Cílem diplomové práce „Tvorba komunikační strategie pro podnik vstupující na trh“ je vytvoření návrhu komunikační strategie nově vznikajícího on-line projektu 36MM. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. V rámci první z nich budou shrnuty teoretické základy marketingové komunikace, komunikačního plánování a on-line komunikačních nástrojů. Ve druhé části budou …víceAbstract:
The objective of this diploma thesis „Development of communication strategy for a company entering a market“ is proposing a communication strategy for an emerging on-line project called 36MM. The thesis is divided into two parts; theoretical and practical one. The first part provides the summary of the theoretical background concerning marketing communication, communication planning and on-line communication …víceKlíčová slova
integrovaná marketingová komunikace internetový marketing komunikační strategie komunikační mix efektivita komunikace podnik vstupující na trh integrated marketing communication internet marketing communication strategy communication mix communication effectiveness company entering a market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gacx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček