Marketingová komunikace v prostředí startupu – Karolína Herbstová
Karolína Herbstová
Master's thesis
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marketing Communication in Startup Environment
Abstract:
Diplomová práce pojednává o startupovém prostředí z hlediska konkrétnějšího zaměření na životní prostředí a marketingovou komunikaci. V práci je specifikováno prostředí startupu z pohledu aktuální ekonomické situace a konkurence, dále se práce zaměřuje na oblast marketingové komunikace. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem práce provedení analýzy startupového prostředí a navržení …moreAbstract:
The thesis deals with the startup area in terms of more specific focus on the environment and marketing communication. In this thesis is specified the startup environment from the perspective of current economic situation and competition in this area. Also the thesis is focuses on the field of marketing communication. Based on literary research, the goal of the thesis will be to perform an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z9uys/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Mach, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev