Marketingová komunikace v prostředí startupu – Karolína Herbstová
Karolína Herbstová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marketing Communication in Startup Environment
Anotace:
Diplomová práce pojednává o startupovém prostředí z hlediska konkrétnějšího zaměření na životní prostředí a marketingovou komunikaci. V práci je specifikováno prostředí startupu z pohledu aktuální ekonomické situace a konkurence, dále se práce zaměřuje na oblast marketingové komunikace. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem práce provedení analýzy startupového prostředí a navržení …víceAbstract:
The thesis deals with the startup area in terms of more specific focus on the environment and marketing communication. In this thesis is specified the startup environment from the perspective of current economic situation and competition in this area. Also the thesis is focuses on the field of marketing communication. Based on literary research, the goal of the thesis will be to perform an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z9uys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev