Kamila HERMANOVÁ

Master's thesis

Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ

Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ se zabývá aktuálním didaktickým tématem, a to výběrem vhodné metody výuky čtení a jejím vlivem na porozumění textu. Práce má za úkol přiblížit toto téma ve dvou částech - teoreticky a prakticky. Teoretická část se pokusí přiblížit související pojmy. Patří mezi ně gramotnost s hlavním zaměřením …more
Abstract:
The thesis entitled Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school deals with the the current didactic topic - selection appropriate method of teaching reading and its influence on comprehension. This thesis tries to describe it in two ways - theory and practice. The theoretical part defines main terms that are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 5. 2017
  • Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HERMANOVÁ, Kamila. Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta