Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu – Bc. Iveta Plachká
Bc. Iveta Plachká
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu
Use of social networks as powerful marketing tools
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o sociálních sítích jako silnému nástroji marketingu. Teoretická část se zaměřuje především na nejpoužívanější druhy sociálních sítí, způsoby jejich využití v marketingu a na typy uživatelů. Praktická část se zabývá sociálními sítěmi z pohledu marketingové komunikace společnosti Home Credit a.s. Byla provedena analýza současného využívání sociálních sítí společností …víceAbstract:
This Bachelor thesis discusses social networks as powerful marketing tools. The theoretical part focuses on the most popular social networks, the ways they can be used in marketing and the types of users. The practical part deals with social networks from the perspective of marketing communications in company Home Credit a.s. I analysed the current use of social networks in this company, whereas the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w8kun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková