Jan Kašpar
Diplomová práce
Marketing umělce a jeho značky
Marketing of an artist and her brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komplexní marketingové stránce konkrétního umělce a jeho značky. Práce má klasické rozdělení na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zaměření na specifika kulturních organizací v marketingu, která jsou relevantní pro oblast působení daného umělce. Praktická část obsahuje kombinaci marketingových výzkumů, aby bylo dosaženo celkového porozumění postojů, hodnot …víceAbstract:
The diploma thesis is dedicated to a complex marketing of an artist and her brand. Thesis is divided into two typical parts – theoretical and practical. Theoretical part is focused on specifics of cultural organizations in marketing which are relevant to the field of business of the artist. Practical part contains combination of marketing research methods to obtain general understandings of attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková