Hodnocení udržitelnosti v podnicích cestovního ruchu – Ing. Lucie Sára ZÁVODNÁ
Ing. Lucie Sára ZÁVODNÁ
Disertační práce
Hodnocení udržitelnosti v podnicích cestovního ruchu
Evaluation of sustainability in tourism companies
Anotace:
Disertační práce s názvem Hodnocení udržitelnosti v podnicích cestovního ruchu se věnuje aktuálnímu tématu udržitelnosti u podniků poskytujících služby na trhu cestovního ruchu. Cílem práce je navržení systému ukazatelů, který umožní implementaci zásad udržitelného cestovního ruchu do podmínek těchto firem a podpůrných organizací. Předpokladem pro navržení systému bylo provedení literární rešerše dostupných …víceAbstract:
Dissertation titled Measuring Sustainability in Tourism Enterprises is dedicated to the current issue of sustainability for businesses providing services in the tourism market. The goal is to design an system of indicators which will implement the principles of sustainable tourism in terms of these companies and support organizations. A prerequisite for designing a system of indicators was to perform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2012
Zveřejnit od: 30. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁVODNÁ, Lucie Sára. Hodnocení udržitelnosti v podnicích cestovního ruchu. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická