Strategická analýza společnosti Hedva a.s. – Jaroslav Sládek
Jaroslav Sládek
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Hedva a.s.
Strategical analysis of HEDVA a.s. company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je definice základních metod, sloužících k tvorbě podnikové strategie a jejich následná aplikace na zvolený podnik. Práce se skládá ze dvou částí: teoretická a praktická. První zmíněná část se věnuje specifikaci základních pojmů a užitých metod za účelem pochopení jejich významu vzhledem k zadání práce. Dále jsou rozebírány aplikované nástroje užité pro externí a interní analýzu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define basic methods used for creation of business analysis and to apply these methods to a real business. Thesis is divided into two parts: theoretical and practical. First mentioned part is dedicated to define basic terms and applied methods in order to understand their meaning in reference to assignment. Further, applied tools for internal and external analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73914
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedoucí: Aleš Kubíček
- Oponent: Petra Štamfestová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73914
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova