Brand perception - case study of Czech Railways – Tereza Vavroušková
Tereza Vavroušková
Diplomová práce
Brand perception - case study of Czech Railways
Brand perception - case study of Czech Railways
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky České dráhy. Cílem práce je zjistit,jaké je vnímání značky mezi pasažéry Českých drah a která kritéria nejvíceovlivňují jejich vnímání a posléze určit marketingovou strategii, která toto vnímánímůže zlepšit. Nová marketingová strategie je prioritou marketingového odděleníČeských drah od roku 2009, kdy byl proveden výzkum spokojenosti a vnímáníznačky.První část …víceAbstract:
This thesis deals with the public perception of the brand of Czech Railways. Theaim of the thesis is to find out what the brand perception among passengers ofCzech Railways is and what the criteria that most affect their perceptions are.Subsequently there is identified a marketing strategy that can improve thisperception. The new marketing strategy has been a priority of the marketingdepartment of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva