Tereza Vavroušková

Diplomová práce

Brand perception - case study of Czech Railways

Brand perception - case study of Czech Railways
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky České dráhy. Cílem práce je zjistit,jaké je vnímání značky mezi pasažéry Českých drah a která kritéria nejvíceovlivňují jejich vnímání a posléze určit marketingovou strategii, která toto vnímánímůže zlepšit. Nová marketingová strategie je prioritou marketingového odděleníČeských drah od roku 2009, kdy byl proveden výzkum spokojenosti a vnímáníznačky.První část …více
Abstract:
This thesis deals with the public perception of the brand of Czech Railways. Theaim of the thesis is to find out what the brand perception among passengers ofCzech Railways is and what the criteria that most affect their perceptions are.Subsequently there is identified a marketing strategy that can improve thisperception. The new marketing strategy has been a priority of the marketingdepartment of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Richard Selby, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 4j4jpp 4j4jpp/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.