Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Anna TROJANOVÁ
Bc. Anna TROJANOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Development of digital literacy in Czech language and Literature teaching at the 2nd level of primary school
Anotace:
Cílem práce je hledat v učebnicích a pracovních sešitech Českého jazyka nakladatelství Fraus cvičení, která rozvíjí digitální gramotnost. Druhým cílem je vytvořit sadu cvičení pro rozvoj digitálních kompetencí.Abstract:
The aim of the work is to find exercises that develop digital literacy in textbooks and workbooks of the Czech language published by Fraus. The second aim is to create a set of exercises for the development of digital competences.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TROJANOVÁ, Anna. Rozvoj digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro základní školy a Učitelství ruského jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková