Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising – Ornella Kim Buxbaum
Ornella Kim Buxbaum
Bachelor's thesis
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Postoje spotřebitelů k reklamě na sociálních médiích
Abstract:
Tato práce se zabývá postoji spotřebitelů k reklamě na sociálních médiích. Cílem práce je identifikovat motivaci spotřebitelů v České republice a jejich vnímání marketingových praktik na sociálních sítích používaných módními e-shopy - Zalando a About You. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části, celkem je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola definuje marketing a marketingovou …moreAbstract:
This thesis deals with consumer attitudes towards social media advertising. The purpose is to identify consumers' motivations in the Czech Republic and their perception of social media marketing practices used by fashion e-commerce - Zalando and About You. The bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part, which is divided into six chapters. The first chapter defines marketing and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82493
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková