Ing. Dana Rambousková

Bakalářská práce

Využití procesu podmiňování v reklamě

Using the action of conditioning in advertisement
Anotace:
Účelem bakalářské práce je objasnění postupu aplikace podmiňování na reklamu, zdůraznění důležitosti znalosti psychologických vlivů při působení reklamy na spotřebitele a ukázání možnosti využití podmiňování na všech prvcích, ze kterých se reklama skládá. Text ukazuje souvislost mezi psychologií a marketingovou komunikací a je doplněn názornou analýzou reklamního spotu. Může být použit jako pomůcka …více
Abstract:
The aim of this work is to clear-up the application process of conditioning in advertising, to emphasize the importance of being well-informed about psychological influences of advertising on consumers and to show all possible uses of conditioning in all aspects which advertising consists of. This text shows the connection between psychology and marketing communication and is followed by the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní