Využití procesu podmiňování v reklamě – Ing. Dana Rambousková
Ing. Dana Rambousková
Bakalářská práce
Využití procesu podmiňování v reklamě
Using the action of conditioning in advertisement
Anotace:
Účelem bakalářské práce je objasnění postupu aplikace podmiňování na reklamu, zdůraznění důležitosti znalosti psychologických vlivů při působení reklamy na spotřebitele a ukázání možnosti využití podmiňování na všech prvcích, ze kterých se reklama skládá. Text ukazuje souvislost mezi psychologií a marketingovou komunikací a je doplněn názornou analýzou reklamního spotu. Může být použit jako pomůcka …víceAbstract:
The aim of this work is to clear-up the application process of conditioning in advertising, to emphasize the importance of being well-informed about psychological influences of advertising on consumers and to show all possible uses of conditioning in all aspects which advertising consists of. This text shows the connection between psychology and marketing communication and is followed by the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ep8ku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev