Renáta Janoušková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství

Marketing Communications in a Chosen Hospitality Facility
Abstract:
Bakalářská práce je zpracována na téma „Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství“. Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové strategie firmy AmRest a.s, porovnání marketingové komunikace konkurenčních provozovatelů a kritické zhodnocení komunikačních kanálu. Hlavním zaměřením bude marketingová strategie značky KFC. Práci rozdělím na dvě části, kdy v první části budou základní …more
Abstract:
The bachelor thesis is elaborated on the topic "Marketing communication of a selected company in the hospitality industry".The aim of the thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of AmRest a.s, comparing the marketing communication of competing operators and critical evaluation of communication channels. The main focus will be the marketing strategy of the KFC brand. Work will be divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2018
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní