Bc. Andrea Kutová

Bakalářská práce

Studie marketingového potenciálu sponzoringu vybraného projektu (taneční soutěž)

The Study of the Marketing Potential of Sponsoring a Selected Project (Dance Competition)
Anotace:
Tato bakalářská práce vychází z obecných teoretických poznatků z oboru marketingové komunikace, a to hlavně sponzoringu. Vymezuje sponzorství a jeho zařazení do oborového rámce marketingového komunikačního mixu a detailně rozebírá jeho formy a nástroje, cílové skupiny a jednotlivé druhy. V praktické části se snaží o nastínění a využití sponzoringového potenciálu konkrétního projektu taneční soutěže …více
Abstract:
This thesis is based on the theoretical knowledge of the Marketing Communication with focus of sponsoring. Thesis deals with sponsoring and its placement in the marketing communication mix with focus of forms, instruments, target groups and types of sponsoring. The application part describes practical application of sponsoring in the dance competition project "Dancehall Queen".
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní