Studie marketingového potenciálu sponzoringu vybraného projektu (taneční soutěž) – Bc. Andrea Kutová
Bc. Andrea Kutová
Bakalářská práce
Studie marketingového potenciálu sponzoringu vybraného projektu (taneční soutěž)
The Study of the Marketing Potential of Sponsoring a Selected Project (Dance Competition)
Anotace:
Tato bakalářská práce vychází z obecných teoretických poznatků z oboru marketingové komunikace, a to hlavně sponzoringu. Vymezuje sponzorství a jeho zařazení do oborového rámce marketingového komunikačního mixu a detailně rozebírá jeho formy a nástroje, cílové skupiny a jednotlivé druhy. V praktické části se snaží o nastínění a využití sponzoringového potenciálu konkrétního projektu taneční soutěže …víceAbstract:
This thesis is based on the theoretical knowledge of the Marketing Communication with focus of sponsoring. Thesis deals with sponsoring and its placement in the marketing communication mix with focus of forms, instruments, target groups and types of sponsoring. The application part describes practical application of sponsoring in the dance competition project "Dancehall Queen".
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ljy5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring umění / Sponzoring a Art banking v Unicredit Bank
Audrey Stemberg -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn