Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku – Kristýna Matfiaková
Kristýna Matfiaková
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku
Customer Satisfaction Marketing Research with Services of the Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Autodíly Strapáč. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a druhá praktická. Teoretická část se zaměřuje na marketingový výzkum, na jeho druhy a postupy. Jelikož je diplomová práce zaměřena na výzkum pomocí dotazníku, je zde popsáno podrobněji dotazování. Poté je zaměření na samotnou společnost …moreAbstract:
The thesis is focused on a marketing research of customers satisfaction of the company “AutodílyStrapáč”. It consists of two parts. The first part is theoretical while the second one is practical. The theoretical part is aimed at a marketing research itself, its types and procedures. Since the thesis is based on a questionnaire survey, questioning is described in detail. The following part of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/129733
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Simona Matušková
- Reader: Hana Pospíchalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATFIAKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4mm8zv/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / field:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Theses on a related topic
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková