Anna Suchá

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu

Proposal of the Marketing Communication of the Brand Syoss in the Hair Colorants Segment Targeting Generation Z in the Czech Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje komunikační strategii barev na vlasy značky Syoss na českém trhu. Cílem práce bylo provést návrh na zlepšení komunikační strategie značky Syoss v segmentu barev na vlasy se zaměřením na generaci Z. V rámci teoretické části byly shrnuty poznatky současné odborné literatury ohledně specifik marketingové komunikace v kategorii kosmetiky a barev na vlasy, nákupního chování …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the communication strategy of Syoss hair colorants in the Czech market. The thesis aimed to propose to improve the communication strategy of the brand Syoss in the hair colorants segment with a focus on Generation Z. The theoretical part of the thesis summarised the findings of the current academic literature regarding the specific features of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Ivona Fojtíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92213