Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu – Anna Suchá
Anna Suchá
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Proposal of the Marketing Communication of the Brand Syoss in the Hair Colorants Segment Targeting Generation Z in the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje komunikační strategii barev na vlasy značky Syoss na českém trhu. Cílem práce bylo provést návrh na zlepšení komunikační strategie značky Syoss v segmentu barev na vlasy se zaměřením na generaci Z. V rámci teoretické části byly shrnuty poznatky současné odborné literatury ohledně specifik marketingové komunikace v kategorii kosmetiky a barev na vlasy, nákupního chování …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the communication strategy of Syoss hair colorants in the Czech market. The thesis aimed to propose to improve the communication strategy of the brand Syoss in the hair colorants segment with a focus on Generation Z. The theoretical part of the thesis summarised the findings of the current academic literature regarding the specific features of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92213
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Ivona Fojtíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92213
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev