Karin Trávníčková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace porodnice

Marketing Communication Analysis of Maternity Hospital
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh na vylepšení marketingové komunikace porodnice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické čísti bakalářské práce jsou sepsány základní teoretické poznatky z vybraných oblastí. V praktické části je zaznačena příprava a následně výsledky dotazníkového šetření.
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is a proposal to improve the marketing communication of the maternity hospital. The work is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part of the bachelor's thesis, basic theoretical knowledge from selected areas is written down. In the practical part, the preparation and then the results of the questionnaire survey are indicated.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Petra Klapilová Krbová
  • Reader: Martina Gecíková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava