Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka – Michaela Pechová
Michaela Pechová
Bakalářská práce
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Food styling and Consumer Buying Decision process
Anotace:
Tato bakalářská práce, která je celá zaměřena na popis a působení food stylingu, včetně nákupního rozhodovacího procesu zákazníka, je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. V samém úvodu práce je stručně uveden a nastíněn celkový obsah a zaměření bakalářské práce. Teoretická část obsahuje 4 kapitoly, které se zabývají popisem food stylingu, psychologií marketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis, which is focused on description and effect of food styling, including consumer buying decision proces, is divided into introduction, theoretical part, practical part and conclusion. In the very beginning of the work is briefly outlined the overall content and focus of the thesis. The theoretical part contains 4 chapters dealing with the description of food styling, psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lj70z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová