Ing. Gabriela STEJSKALOVÁ
Master's thesis
Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná
Design of textbook for ICT et Public School Křižná
Abstract:
Učebnice hrají v edukačním procesu velmi důležitou úlohu. Jsou nástrojem, pomocníkem, průvodcem i normou, proto je jejích výběr nebo tvorba velmi důležitý proces. Cílem diplomové práce je navrhnout učebnici IKT pro potřeby ZŠ Křižná, Valašské Meziříčí. První část shrnuje teoretické informace o učebnicích, jejich funkcích a hodnocení. Ve druhé části je provedeno hodnocení tří učebnic IKT pro základní …moreAbstract:
Textbooks plays a very important role in education. They serve as tool and tutor, guidebook and gauge, so creating or choosing an appropriate one is very important. The target of this diploma thesis is to designed a textbook of the subjekt called Information and comunication technology for need of pupils and teachers of the basic school Křižná, Valašské Meziříčí. First part summons teoretical information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2009
Accessible from:: 20. 5. 2009
Identifier:
12597
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STEJSKALOVÁ, Gabriela. Tvorba učebnice IKT pro ZŠ Křižná. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Hodnocení vybraných učebnic vlastivědy
Marcela Kiebelová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová