Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics. – Tereza Sedláková
Tereza Sedláková
Bakalářská práce
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Discovering the Impact of Value Evolution in Marketing Communication Strategies for Czech Consumers. The Artistry Cosmetics Case
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přeměny neveganské hodnoty značky (brand equity) na veganskou a výsledek je aplikován na případ Artistry kosmetiky. Všechny výsledky jsou založené na určení dimenzí hodnoty značky (brand equity). Práce také obsahuje vysvětlení komunikace v multilevel marketingu, protože Artistry je vyráběna firmou Amway, která používá tento způsob marketingu. Cíl této práce je …víceAbstract:
The thesis covers the topic of the transition from a non-vegan brand to a vegan brand applied to the Artistry case. All findings are based on the determination of brand equity dimensions. The thesis also explains multilevel marketing communication because the research brand is manufactured by Amway, which uses this type of marketing. Based on brand equity, this thesis aims to determine critical factors …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁKOVÁ, Tereza. \textit{Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4sjkgz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev