Tereza Sedláková

Bachelor's thesis

Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.

Discovering the Impact of Value Evolution in Marketing Communication Strategies for Czech Consumers. The Artistry Cosmetics Case
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přeměny neveganské hodnoty značky (brand equity) na veganskou a výsledek je aplikován na případ Artistry kosmetiky. Všechny výsledky jsou založené na určení dimenzí hodnoty značky (brand equity). Práce také obsahuje vysvětlení komunikace v multilevel marketingu, protože Artistry je vyráběna firmou Amway, která používá tento způsob marketingu. Cíl této práce je …more
Abstract:
The thesis covers the topic of the transition from a non-vegan brand to a vegan brand applied to the Artistry case. All findings are based on the determination of brand equity dimensions. The thesis also explains multilevel marketing communication because the research brand is manufactured by Amway, which uses this type of marketing. Based on brand equity, this thesis aims to determine critical factors …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 1. 2023
  • Supervisor: Andrea Escobar Rios
  • Reader: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88256