Tereza Sedláková

Bakalářská práce

Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.

Discovering the Impact of Value Evolution in Marketing Communication Strategies for Czech Consumers. The Artistry Cosmetics Case
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem přeměny neveganské hodnoty značky (brand equity) na veganskou a výsledek je aplikován na případ Artistry kosmetiky. Všechny výsledky jsou založené na určení dimenzí hodnoty značky (brand equity). Práce také obsahuje vysvětlení komunikace v multilevel marketingu, protože Artistry je vyráběna firmou Amway, která používá tento způsob marketingu. Cíl této práce je …více
Abstract:
The thesis covers the topic of the transition from a non-vegan brand to a vegan brand applied to the Artistry case. All findings are based on the determination of brand equity dimensions. The thesis also explains multilevel marketing communication because the research brand is manufactured by Amway, which uses this type of marketing. Based on brand equity, this thesis aims to determine critical factors …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88256