Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce – Marie ŠTĚPÁNOVÁ
Marie ŠTĚPÁNOVÁ
Diplomová práce
Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce
Methodical processing of the Field ecosystem in the model of Integrated Thematic Instruction
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodickým zpracováním učiva o ekosystému pole v integrované tematické výuce. V teoretické části je vymezena integrovaná tematická výuka (dále jen ITV), její principy a východiska. Pozornost je také věnována společným prvkům RVP ZV a ITV, pedagogickému a psychologickému vymezení žáka středního školního věku a také osobnosti učitele v ITV, ve které zastává roli facilitátora …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the methodical processing of the curriculum of the Field ecosystem in the Integrated Thematic Instruction. The theoretical part defines the Integrated Thematic Teaching (ITI), its principles and starting points. The attention is paid to the common elements of the RVP ZV and ITI, the pedagogical-psychological definition of a primary pupil and the teacher's personality in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNOVÁ, Marie. Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva