Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss – Jakub Hodina
Jakub Hodina
Bachelor's thesis
Event marketing festivalového projektu Drum "N" Huss
Event marketing of a festival project Drum "N" Huss
Abstract:
Téma bakalářské práce je event marketing festivalového projektu Drum „N“ Huss. Jedná se o autorův vlastní festivalový projekt, kde je předmětem zkoumání zhodnocení současné stavu a návrh efektivnějších marketingových a komunikačních nástrojů v rámci event marketingu. Dnes existuje mnoho prostředků, a tak je velmi důležité zvolit ty správné vzhledem k dané příležitosti a lokalitě. Teoretická část zahrnuje …moreAbstract:
Title: Event marketing of festival project Drum „N“ HussThe topic of the bachelor thesis is the event marketing of festival project Drum „N“ HUSS. It is an author´s own project, where the main target is evaluation of event marketing of the festival and its proposal for a more effective selection of methods of marketing and communication tools. There are many methods today, so it is very important to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11180
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HODINA, Jakub. \textit{Event marketing festivalového projektu Drum ''N'' Huss}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/4xuwh3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights