Bc. Ondřej Krhánek

Master's thesis

Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

Communication Strategy of Capri-Sun Rebranding
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create an ideal strategy for rebranding proces of global brand Capri-Sun. This requires an analysis of the current situation, to determine actual posi-tion on the market and brand perception. Consequently it is important to define target groups and consumer's profile. Then we will identify key aspects of consumer's purchasing decisions, main associations connected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krhánek, Ondřej. Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe