Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky – Valérie Skuplíková
Valérie Skuplíková
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Consumer Behaviour of Generation Z in the Decorative Cosmetics Market
Anotace:
Bakalářská práce byla věnována spotřebitelskému chování generace Z na trhu s dekorativní kosmetikou. Měla za cíl zkoumat hlavně postavení spotřebitelů vůči dekorativní kosmetice, vnímání značek spotřebiteli a samotnou marketingovou komunikaci značek. Teoretická část práce byla rozdělena na dvě kapitoly. První byla věnována východiskům spotřebitelského chování, jako jsou jeho modely či faktory. V druhé …víceAbstract:
The bachelor thesis focused on the consumer behavior of Generation Z in the decorative cosmetics market. Its aim was to examine the position of consumers towards decorative cosmetics, brand perception and the marketing communication of brands. The theoretical part of the thesis was divided into two chapters. The first chapter was dedicated to the fundamentals of consumer behavior, such as its models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Eva Lůžek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKUPLÍKOVÁ, Valérie. \textit{Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/50m4sm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev