Bc. Eva Bittmanová

Master's thesis

Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra

Proposal of the Marketing Communication Strategy when Establishing an Educational Center
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra" reaguje na současnou situaci na trhu školství a poukazuje na důležitost komunikace s potenciálními klienty. Cílem diplomové práce je vybrat vhodný nástroj marketingové komunikace, který by nejlépe oslovil cílovou skupinu, do které spadají rodiny s dětmi předškolního a školního věku, obec a popřípadě …more
Abstract:
Diploma thesis "Design of the marketing communications stratégy while up an educational center" responds to the current situation on the education market and points out the importance of communiacation with its potential clients. The aim of this thesis is to select a suitable tool for market communication, which would best address the target group, which includes families, whit preschool and shool …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bittmanová, Eva. Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic

All theses