Markéta Košťáková

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií

Children with impaired communication skills in the school club - Support for the development of pupils with developmental dysphasia
Anotace:
Začátek školní docházky je důležitým, ale také velmi náročným obdobím pro většinu dětí. Je třeba přivyknout novému režimu, naučit se trpělivosti a kázni, prosadit se mezi svými vrstevníky. Tato absolventská práce se věnuje žákům, kterým splnění těchto i dalších úkolů značně ztěžuje narušená komunikační schopnost, konkrétně vývojová dysfázie. Zaměřuje se především na podporu rozvoje žáků prvních tříd …více
Abstract:
The beginning of school attendance is an important but also very demanding period for most children. It is necessary to get used to a new routine, learn patience and discipline, and establish oneself among peers. This thesis focuses on students whose impaired communication skills significantly hinder the fulfillment of these and other tasks, specifically developmental dysphasia. It primarily focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Pařízek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Anna Klimešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická