Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií – Markéta Košťáková
Markéta Košťáková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Children with impaired communication skills in the school club - Support for the development of pupils with developmental dysphasia
Anotace:
Začátek školní docházky je důležitým, ale také velmi náročným obdobím pro většinu dětí. Je třeba přivyknout novému režimu, naučit se trpělivosti a kázni, prosadit se mezi svými vrstevníky. Tato absolventská práce se věnuje žákům, kterým splnění těchto i dalších úkolů značně ztěžuje narušená komunikační schopnost, konkrétně vývojová dysfázie. Zaměřuje se především na podporu rozvoje žáků prvních tříd …víceAbstract:
The beginning of school attendance is an important but also very demanding period for most children. It is necessary to get used to a new routine, learn patience and discipline, and establish oneself among peers. This thesis focuses on students whose impaired communication skills significantly hinder the fulfillment of these and other tasks, specifically developmental dysphasia. It primarily focuses …víceKlíčová slova
1. třída ZŠ žák narušená komunikační schopnost vývojová dysfázie školní družina herní aktivity rozvoj motorika smyslové vnímání 1st grade elementary school student impaired communication skills developmental dysphasia after-school care gaming activities development motor skills sensory perception
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/saw89/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Pařízek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Klimešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠŤÁKOVÁ, Markéta. \textit{Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/51u9od/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová