Bc. Barbora Šindelková

Master's thesis

Event marketing v Radiu Čas

The Event Marketing in the regional Radio Station Radio Čas.
Abstract:
Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována …more
Abstract:
This thesis deals with one of the modern trends in marketing communication event marketing. The theme of the thesis is The event marketing activities in a particular organization.The object of the research is a regional radio station Radio Čas. The theoretical part is focused on the definition of keywords: event and event marketing, their specifics, characteristics of various types and forms of events …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šindelková, Barbora. Event marketing v Radiu Čas. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe