Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu – Veronika Yakymenko
Veronika Yakymenko
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Applying of marketing tools in chosen firm
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů, zejména komunikačního mixu ve zvoleném subjektu, jímž je Klinika a institut estetické medicíny, společnost Asklepion – Lasercentrum, s.r.o., nacházející se v Praze 2 na Vinohradech. Cílem této práce je stanovit, jak jsou dané nástroje využívané, a následně navrhnout možná doporučení, která povedou k získání nových zákazníků, zvětšení poptávky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing tools, especially the communication mix in the chosen subject, which is the Clinic and Institute of Aesthetic Medicine, Asklepion - Lasercentrum, Ltd., located in Prague 2, Vinohrady. The aim of this work is to determine how the tools are used and then to suggest possible recommendations that will lead to the acquisition of new customers, increase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
YAKYMENKO, Veronika. \textit{Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/52jsbw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights