Adéla Jelínková

Bachelor's thesis

Analýza webových prezentací agentury CzechTourism a Ministerstva zahraničních věcí se zaměřením na cestovní ruch

Website Analysis of the Czechtourism and the Ministry of Foreign Affairs Focused on Tourism
Abstract:
Práce se zabývá analýzou webových stránek www.czechtourism.com a www.czech.cz. Důraz je kladen na to, jakou image České republice jako destinaci cestovního ruchu vytváří. Jsou objasněny pojmy týkající se internetového marketingu, teorie značky, corporate identity a image. Je přibližována problematika prezentace České republiky v zahraničí a budování CI ČR. Praktickým výstupem je analýza webů z různých …more
Abstract:
The main theme of this bachelor thesis is the analysis of web pages www.czech.cz and www.czechtourism.com. The analysis is focused on the impact on the Czech Republic's image. Terms related to the internet marketing, the theory of brand and image are explained in the thesis. The current presentation of the Czech Republic and the creation of the Czech corporate identity are described. Practical contribution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Jana Valentová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20847