Eduard Fiala
Bakalářská práce
Strategická analýza
Strategic analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategickou analýzu firmy GALUS Industries s.r.o. Práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou část a praktickou část. Teoretická část práce popisuje vybrané metody strategické analýzy za použití odborné literatury, které jsou následně v rámci praktické části aplikovány na firmu GALUS Industries s.r.o. Na základě závěrů těchto analýz je poté provedena syntéza …víceAbstract:
This Bachleror´s thesis is focused on the strategic analysis of the company GALUS Industries s.r.o. The thesis is divided into two main parts – theoretical part and practical part. The theoretical part of the thesis describes selected methods of strategic analysis using literature. These methods are then applied to GALUS Industries s.r.o. in the practical part. Findings of these methods are then used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Hana Mikovcová
- Oponent: Vladimír Hönig
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova