Bc. Nikola Adolfová

Bachelor's thesis

Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"

Influences on customer decision in online shopping
Abstract:
Tato bakalářská práce vyhodnocuje vlivy zjištěné marketingovým výzkumem, které působí na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu. Ukázalo se, že těmito vlivy jsou cena, sleva, reklama, kvalita, rychlost a cena dodání. Dále se ukázalo, že mezi ty nejsilnější vlivy patří kvalita, cena, doba dodání zboží a recenze.
Abstract:
This bachelor thesis evaluates the influences of marketing research which affect customer decisions when they shopping on internet. It turned out that the influences are price, discount, advertising, quality, speed and price delivery. It also turned out that the strongest influences are quality, price, delivery time and reviews.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.