Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center – Eliška Chybová
Eliška Chybová
Bakalářská práce
Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center
Economical, Spatial and Socio-Cultural Implications of Building Large Shopping Centers
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení ekonomických, prostorových a sociokulturních dopadů budování nákupních center. Práce se také zaměřuje na popis a hodnocení úspěšnosti nákupních center. Cílem je zhodnocení a aplikování vymezených kritérii na konkrétních příkladech tří libereckých nákupních center. V teoretické části je rozebrán vývoj nákupních center, jednotlivé druhy nákupních center a jsou zde …víceAbstract:
Topic of this bachelors thesis is the economical, spatial and socio-cultural implications of building large shopping centers. The thesis concentrates at describe and evaluation of shopping centres. Main objective is to applicate the teoretical knowlegde to specific examples of three shopping centres in Liberec and find the impacts of bulding this centers. The thesis attempts to evaluace how succesfull …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Mgr. Marek Skála, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chybová, Eliška. Ekonomické, prostorové a sociokulturní dopady budování velkých nákupních center. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti ochrany veřejného prostoru obchodního centra Vaňkovka
Klára Kadlecová -
Regionální nákupní centra a rizika spojena s evakuaci při teroristických útocích
Magdaléna Hrobařová -
Nákupní centra a jejich vliv na utváření "mall junkies" ve městech: na příkladu nákupního centra Šantovka v Olomouci
Martin TURČÍNEK -
Nákupní centra v Brně-geografická analýza dostupnosti
Marek Sedláček -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní centra v České republice a na Slovensku
Michaela Kratochvilová -
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
Petra Chowaniecová -
Nákupní centra a nákupní cestovní ruch
Gréta Klčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva