Bc. Renata Brixí

Bakalářská práce

Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity

Motivation system of call center specialized for increase of productivity
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na problematiku, které muselo čelit vybrané pražské call centrum. Dva roky starý odměňovací systém v telemarketingové firmě způsobil odchody kvalitních a zaučených operátorů, demotivaci nových operátorů a celkové narušení firmy. V praktické části budou rozebrány možné změny ke zlepšení podmínek a spokojenosti na straně operátorů i na straně vedení firmy. Zlepšení …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issues that confront the prague call center has to focus. Two years old rewarding system in this Company causes leaving of quality and trained operators, new operators are demotivated and the balance of company is overall disrupted. In the practical part will be prepare amendments to improve conditions and satisfaction of operators and company management as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace