Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole – Pavla LUDVÍKOVÁ, DiS.
Pavla LUDVÍKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
The position of the pupil with special educational needs in the class collective in the Montessori school and in ordinary elementary school
Abstract:
Kvalifikační práce se zabývá problematikou postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu tříd v Montessori škole a v běžné základní škole, a to pohledem jeho spolužáků. Cílem je porovnat toto postavení v obou typech škol a zjistit, zda se liší. Teoretická část vychází z literární rešerše a zaměřuje se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to jak z historického …moreAbstract:
The qualifying thesis deals with the issue of the position of a pupil with special educational needs in a group of classes in a Montessori school and in a regular elementary school, from the point of view of his classmates. The aim is to compare this position in both types of schools and find out if they differ. The theoretical part is based on a literature search and focuses on the education of pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jakub Pivarč, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUDVÍKOVÁ, Pavla. \textit{Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/57l1zc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUDVÍKOVÁ, Pavla. Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika - intervence / Speciální pedagogika - intervence
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová