Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole – Pavla LUDVÍKOVÁ, DiS.
Pavla LUDVÍKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
The position of the pupil with special educational needs in the class collective in the Montessori school and in ordinary elementary school
Anotace:
Kvalifikační práce se zabývá problematikou postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu tříd v Montessori škole a v běžné základní škole, a to pohledem jeho spolužáků. Cílem je porovnat toto postavení v obou typech škol a zjistit, zda se liší. Teoretická část vychází z literární rešerše a zaměřuje se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to jak z historického …víceAbstract:
The qualifying thesis deals with the issue of the position of a pupil with special educational needs in a group of classes in a Montessori school and in a regular elementary school, from the point of view of his classmates. The aim is to compare this position in both types of schools and find out if they differ. The theoretical part is based on a literature search and focuses on the education of pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jakub Pivarč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDVÍKOVÁ, Pavla. \textit{Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/57l1zc/.
Jak správně citovat práci
LUDVÍKOVÁ, Pavla. Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - intervence / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová